התאונה המחרידה בקו 402, החתן והכלה, חיים ולדר ועם ישראל

יעקב ושרה שוחחו על התקופה הסוערת שחוו בחצי שנה שחלפה ועל הרגעים שקדמו לתאונה המחרידה. בצורה ספונטנית ומרגשת, עם ישראל נרתם לסייע לזוג הצעיר וסייע להם במה שרק היה אפשר בצורה מעוררת השתהות.
עמית דניאל 7 Comment on התאונה המחרידה בקו 402, החתן והכלה, חיים ולדר ועם ישראל

משני צידי הכביש • חיים ולדר בתכנית "נפש החיים" מיוחדת ומרגשת עם סיפורם של הזוג הניצבים בדרך לחופה כבר כחצי שנה תוך התמודדות בגבורה עם פציעתה הקשה של הכלה

יעקב ושרה שוחחו על התקופה הסוערת שחוו בחצי שנה שחלפה ועל הרגעים שקדמו לתאונה המחרידה. בצורה ספונטנית ומרגשת, עם ישראל נרתם לסייע לזוג הצעיר וסייע להם במה שרק היה אפשר בצורה מעוררת השתהות.
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גם הזוג שסביבו נסוב הסיפור של חיים ולדר השבוע בתכניתו "עצות מהחיים" הוקסם והתרגש למשמע יצירתו של ולדר.

הכל החל לפני כחצי שנה. מדינה שלמה עצרה את נשימתה כשאוטובוס מלא אנשים, נשים וטף ביצע תאונה מחרידה ושישה מהנוסעים נהרגו לצד רבים שנפצעו. חלפו כמה שעות ואט אט התבררו דמויות ההרוגים והפצועים שהתגלו כ'מובחרים שבחבורה' אך מעל לכל צץ סיפור אנושי קורע לב.

בין נוסעי האוטובוס בערב המר הזה הייתה שרה שפרלינג שבדיוק חזרה מפגישה עם ארוסה יעקב. שרה נפצעה במצב קשה והייתה זקוקה לנס בכדי להירפא. הקהילות היהודיות בעולם כולו נשאו תפילה לרפואתה ועקבו בדאגה רבה אחר מצבה. במשך כל העת הארוס, יעקב, היה לצידה וטיפל בה במסירות רבה שגרמה להשתהות ולהערכה.

לאחר זמן מה, בחסדי שמים, שרה שוחררה מבית החולים ומצבה השתפר כך שאת החתונה היה אפשר לראות באופק.

אמש, בתכנית "עצות מהחיים", התיישבו החתן והכלה המיועדים אל מול הסופר חיים ולדר שסיפר את סיפורם תוך שהוא חוזר לסיפור המופלא ומלא המסירות והאמונה של הוריהם. יעקב ושרה שוחחו על התקופה הסוערת שחוו בחצי שנה שחלפה ועל הרגעים שקדמו לתאונה המחרידה. בצורה ספונטנית ומרגשת, עם ישראל נרתם לסייע לזוג הצעיר וסייע להם במה שרק היה אפשר בצורה מעוררת השתהות.

בתכנית שלאחר מכן – "נפש החיים" בהגשת הרב חיים הורביץ, התפעל הרב הורביץ מהשידור המיוחד שקדם לו ושוחח עם חיים ולדר והזוג על ההירתמות של עם ישראל כך לסייע והחיבוק הגדול שקיבלו.

האזינו לשידור המרגש:

לשיחה של הרב הורביץ בתכנית "נפש החיים":



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    למה אין פס קול? איך אפשר לשמוע?

  2. 4

    זה אחד הסיפורים המטריפים ששמעתי!!

  3. 2

    אוי ואבוי עם חיים ולדר ישמע שנטרפה דעתך מהסיפור שלו